A főleg a panellakótelepek rögvalóságával és a hétköznapok szürreális oldalával foglalkozó grafikus képekben dokumentálja aznapi menüjét, amit blogján közzé is tesz.
A Danubia Zenekar művészeti vezetője, Hámori Máté útjára indította blogját. Ha kíváncsiak, milyen egy karmester élete, milyen gondolatok foglalkoztatják, hogyan készül fel egy új mű előadására, kövesse az oldalt!
Tallér Zsófia meseoperája, a Leánder és Lenszirom a várakozásokkal összhangban rendkívüli alkotás: évtizedes hiányt pótol azzal, hogy a legújabb generációt is bevezeti e műfaj világába, s nem is akárhogy. Az április 11-én, az Erkel Színházban bemutatott darabról nehéz lelkendezés nélkül beszélni. KRITIKAPÁLYÁZAT
Kritikapályázatunk utolsó fordulójábn négy fiata kritikust kértünk fel arra, hogy írjanak az Erkel Színház legfrissebb meseoperájáról, a Leánder és Lensziromról. Ezúttal Kondor Kata pályamunkáját olvashatják. KRITIKAPÁLYÁZAT
A Manon bemutatásával tovább épül a Magyar Nemzeti Balett amúgy is sokszínű repertoárja. Sir Kenneth MacMillan ma már klasszikusnak számító alkotása kedvelt darab a külföldi együttesek repertoárjában. Az Operaházban négy szereposztásban is sikerült kiállítani. Az első szereposztásban Shoko Nakamura táncolja a címszerepet, partnereként Oláh Zoltán a társulat étoile-ja látható. KRITIKAPÁLYÁZAT
A Pillangókisasszony egyike azoknak a produkcióknak, melyek valóban megérdemlik, hogy évről-évre visszaköszönjenek az Operaházban. A csoda azonban a mondás szerint is csupán három napig tart, hát még milyen nehéz éveken át újra és újra megteremteni.
Tassonyi Balázs a Színház- és Filmművészeti Egyetem harmadéves hallgatójaként 2024-ben debütált a Budapesti Operettszínház több előadásában is, és főszerepet kapott a Carmenben.
Identitás – Európai látkép címmel nyílt meg, és augusztus 25-ig várja a látogatókat a német trombita-virtuóz, Till Brönner fotókiállítása a Ludwig Múzeumban.
hírlevél
A kultúra legfrissebb hírei, programajánlók és exkluzív kedvezmények minden csütörtökön a Fidelio hírlevelében