Jazz/World

Ismét Magyar Brand lett a Fonó

2020.10.08. 14:15
Ajánlom
Az idén 25. születésnapját ünneplő Fonó negyedik alkalommal kapta meg a MagyarBrands díjat Kiváló Fogyasztói Márka kategóriában, amelyről minden évben az üzleti élet rangos képviselőiből álló zsűri dönt.

A MagyarBrands program kizárólag olyan magyar márkát értékel, amely Magyarországon született vagy a létrejöttében-alapításában magyarok vettek részt. A Program kiválasztási folyamata rendkívül összetett: pénzügyi adatok, valamint fogyasztók és független szakértők értékítélete alapján választják ki a díjazottakat. A Fonót eddig 2015-ben, majd 2018-ban és 2019-ben díjazta a Magyar Brands program, 2020-ban negyedik alkalommal kapták meg a rangos elismerést.

A MagyarBrands szakértői bizottsága három alap szempontot értékel a jelölt márkák esetében: az identitás, amely a márka kötődését jelenti az országhoz; a reputáció, ami a márka elismertségét figyeli a fogyasztók körében; a márkaépítés szempont pedig a legjobb hazai márkaépítési gyakorlatokat vizsgálja. A „Kiváló Fogyasztói Márka” esetében a három kiválasztási szempont bővül még a tradíció, az ismertség és a kedveltség szempontjaival.

Fonoterasz-141551.jpg

Fonó Budai Zeneház (Fotó/Forrás: Fonó Budai Zeneház)

A negyedéves jubileumát ünneplő, Prima Primissima és Magyar Örökség díjas Fonó nemcsak mint kulturális tér, koncert- és táncházi helyszín, több fesztivál, így a Budapest Folk Fest és a Héttorony Fesztivál szervezője, hanem mint az ország és a regió első számú nép- és világzenei “WOMEX Top Label” kiadója is beírta magát a köztudatba.

Horváth László, a Fonó igazgatója elmondta: „Azért is fontos visszajelzés ez a díj számunkra, mert a kulturális piacról sok megerősítést kapunk, de ez az elismerés az üzleti élet szereplőitől érkezett.

Jó érzés tudni, hogy az ő mércéjükkel is az élvonalban értékelendő az, amit 25 éve építünk.”

„Mi, magyarok egyre inkább díjazzuk, ha egy márka magyar. A MagyarBrands 2020 programra beérkezett pályázatok azt is tanúsítják, hogy a 2020-as év járványválság-helyzete ellenére a magyar márkák és vásárlóik közötti kapcsolat még tovább erősíthető a márkák tudatos felelősségvállalása révén. A MagyarBrands program már 11 éve értékel magyar márkákat annak érdekében, hogy felhívja a figyelmet a legkiválóbbak teljesítményére” – olvasható a MagyarBrands oldalán.

Támogatott tartalom.

hírlevél

A kultúra legfrissebb hírei, programajánlók és exkluzív kedvezmények minden csütörtökön a Fidelio hírlevelében

Nyomtatott magazinjaink

Ezt olvasta már?

Jazz/World ajánló

Életöröm és vérpezsdítő muzsika – jön a 3. Nemzetközi Cigány Dal Napja

Idén augusztus 8-án –a legendás észak-macedón énekes, Esma Redžepova születésnapján – harmadik alkalommal rendezik meg a Nemzetközi Cigány Dal Napját. Az eseménysorozatban ezúttal már hat ország tizenöt helyszíne vesz részt.
Jazz/World interjú

„A zene lényege a töltekezés” – beszélgetés Weisz Gábor jazzszaxofonossal

A koronavírus idején asztalosnak állt, de az állandóan zsongó kereskedelmi rádió elkergette a műhelyből. Szerencsére Weisz Gábor ismét a szaxofonjával keresi a kenyerét. Számos formációban játszik, egyre sikeresebb, és már pontosan tudja, hogy a zene nem csak technikai tudásból áll.
Jazz/World hír

Harminc feltörekvő zenész léphet fel a Magyar Zene Háza külső és belső tereiben

Idén nyáron, a Fringe program keretében zeneiskolásoknak, hobbizenészeknek, feltörekvő zenekaroknak és utcazenészeknek adnak lehetőséget a fellépésre a Magyar Zene Ház különböző pontjain.
Jazz/World magazin

Szabadnak hittük és öröknek – emlékezés Fábián Julira

A tragikusan korán elhunyt énekesnő, Fábián Juli július 9-én lenne 44 éves. Hosszú betegség után, 37 éves korában hunyt el, 2017. december 16-án. Fáy Miklós megemlékezése 2018-ban jelent meg a Fidelio Kult50 kiadványában.
Jazz/World ajánló

Csibész francia jazztrió a BJC-ben

Immár tizenöt éve kezdte meg világhódító útját a Rémi Panossian Trio. A világ nagy jazzfesztiváljain rendszeresen koncertező formáció hamarosan a Budapest Jazz Clubba látogat.