Gálvölgyi János pont ilyen, Györgyi Annával a Végszó című előadásban találkoztak. Korábban még nem dolgoztak együtt, a színésznő pedig bevallotta, hogy a közös előadással régi vágya teljesült – évek óta figyelte ugyanis kollégája pályájának alakulását.
Rózsavölgyis munkája előtt Györgyi Anna sem játszott még ilyen kicsi helyen, ezért első ottani előadása, a Szerettem őt számára is új helyzetet jelentett. A Szalon varázsát pedig mindkét művész szerint éppen ez az intim tér adja, hogy a nézők közvetlenül a játszók előtt ülnek.
„Én »öltözőszínész« vagyok”
– vallotta be Gálvölgyi János, utalva arra, hogy nem szokása a színházban a büfében ülni, ugyanakkor hozzátette, hogy ennek ellenére a Rózsavölgyi Szalonban szívesen megy ki a közös helyiségekbe a kollégákhoz.
Pál András és Schneider Zoltán a Radnóti Színházban is összeszokott páros, munkájukat a Rózsavölgyiben is ugyanolyan szenvedéllyel végzik, mint anyaszínházukban.
Schneider Zoltán most új bemutatóra is készül, az Őze Áron rendezte Behavazvát játsszák Nagy-Kálózy Eszterrel.
Hogy nekik maguknak vannak-e rendezői ambícióik, szinte egyszerre válaszoltak:
„Mi akkor is rendezünk, ha van rendező”
Auksz Éva is több színházban megfordul, és a pandémia óta összecsúsztak a közelgő bemutatói. Miközben az Erkel Színházban az Ég tartja a földetben látható Zsófiaként, Dunaújvárosban próbálja a Hja, kérem, a nő, az nő!-t.
A színésznő a zenés előadások mellett prózai szerepekben is látható.
„A prózai szerep teljesen más, más idegrendszert is vesz igénybe” – mesélte a riportereknek.
„Sokkal többet kell magadból dolgozni és magadból adni.”
A magánéletébe is beavatta a nézőket: 12 év után úgy tűnik, hogy idén összeházasodnak színész-rendező párjával, Őze Áronnal.
Fejléckép: Gálvölgyi János és Györgyi Anna a Végszóban (fotó: Molnár Miklós / Rózsavölgyi Szalon)